Zoë

Zoë
Ons markiesje Zoë

zondag 1 mei 2011

Het wordt dringen; deze foto is op 1 mei gemaakt.


Tijdens het verschonen van het nest, worden de pupjes tijdelijk ondergebracht in de oude mand van moeders.
Als het mama'tje er dan ook bij kruipt, wordt het wel dringen. Als het nestje verschoond is, kunnen ze alle weer terug. De oogjes zijn nog niet open, het is de 11e dag. Wij hebben de doek weer deels over de werpkist gedaan, zodat er geen fel licht bij kan komen, maar ze wel genoeg kunnen zien, als de pupjes de oogjes open doen. Het is echt genieten!

2 opmerkingen:

  1. Nou Marjorie,
    Vruchtbare grond bij jullie. De pups doen het goed zeg.
    Ik vind het erg leuk om ze over een paar weekjes te zien.
    Groetjes, Léonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjorie en Tammo,

    Hè hè, en ik maar kijken elke dag, maar de blog is bijgewerkt, en hoe... Mijn complimenten!!
    Ik denk dat jullie drie dames die van mij flink in gaan halen wat gewicht betreft. Ze hebben het gewoon veel te goed bij Zoë! Komt allemaal goed hoor straks, beter zo'n goeie start dan eentje die minder is.
    Oh, en Bella vind ik toch zo'n schatje, met die twee witte druppeltjes op haar rug! Maar ik kan me voorstellen dat Bonny het meest geliefd is, ha ha. Als ik hier van boven af op de pups kijk is het allemaal... zwart! Best een beetje saai toch?

    BeantwoordenVerwijderen